Jak pracuju

Na začátku bylo „Proč?“

Podobně jako u stavby domu začíná i práce na internetových stránkách dříve než hloubením základů. Dobrý web vyžaduje nejen znalosti a práci, ale také podrobné podklady a dobře položené otázky. Dlouholetá praxe mě jen utvrdila v přesvědčení, že moji klienti potřebují víc než jen technické řešení webu a design. Potřebují znát své zákazníky a jejich potřeby. Potřebují tak web naroubovat na svou činnost či podnikání a svou marketingovou strategii. Potřebují mít stanovené cíle webu. A ten musí mluvit jazykem vašich kupujících… Budu se vás tedy ptát. A budu se ptát hodně!

Poctivé a podrobné zadání je polovina úspěchu

Neváhám proto věnovat dostatek času povídání a otázkám, jak vám pomůže. Při konzultacích čerpám kromě znalostí z webařské praxe také z podnětů načerpaných čtyřletým lektorováním kurzu o podnikání. A teprve pak má smysl zkompletovat zadání – popis funkcí, nakreslit schemata (tzv. wireframy), zadat design. Řešit technické provedení, instalovat, kódovat, pilovat testovací kopii detaily, dokud nebudete spokojeni.

Obsah si krotíte sami, jsem „váš“ ale i po spuštění webu

Spuštěním webu práce na něm a jeho propagace ale nekončí. Nad obsahem máte kontrolu díky redakčnímu systému odkudkoliv. A mé služby máte stále k dispozici. Pomůžu se složitější úpravou. Poradím, co vyčíst ze statistik návštěvnosti. Najdeme společně správnou taktiku pro vaše sociální sítě či e-mailový marketing. A pokud potřebuje jít v některém tématu hlouběji, doporučím vhodného oborového profíka.

Vyhovuje? Plácněme si